klar , klar och klar ...

... Men blev en helt ny.

Jag blev så sur på den andra att jag slängde den och
fixade en ny istället och JA , jag är nöjd nu.
Nu känns min blogg lite vårig tycker jag allt.

Se bara hur länge den får vara såhär innan man börja pilla på den
igen , jag är en person som tröttna lätt på färger och så.
Men som jag skrev innan nu är den INNE ").

Jaa nu sitter jag här helt själv , sambon åkte iväg och skulle hjälpa
matte och min dotter är på Ikea med mormor , morfar , morbror och sandra.
Såå hon kommer om en stund så det är ganska lugnt här hemma nu faktiskt.
Och jag har hunnit allt jag skrev.

- tvätt
-städ
-dammsugning
-torka golv
-damma
-byta i sängarna

Så nu har jag varit duktig till max , ont i ryggen har jag så jag smäller
av snart , aj aj aj bli zon salva idag igen och hoppas på de bästa.
Såå nu ska jag ta min kaffekopp och bege mig ut och ta en ciggis
och invänta min lilla familj ♥.

Ha en trevlig kväll sålänge.

 

                                                                                    SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: sandra

Ja ser bara den gamla bloggen du hade innan:(

2011-02-07 @ 20:40:13
URL: http://storyofsassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0