Home sweet home ...

... Är nu hemma igen.


När jag kom hem från skolan idag så va det ingen hemma.
Ingen sambo , ingen hund och ingen lillan.
Dom hade åkte till sambons föräldrar i Diö för att hälsa på och mysa.

Så jag passade minsann på att städa och plocka undan.
Satte radion på hög volym , sen va de bara att sätta igång ").
Men nu kommer dom i alla fall hem till ett rent och fint hus.

Och maten den är bestämd så den håller på att tina nu så jag kan börja
när dom kommer hem , sen ska jag nog baka en äppelkaka tror jag.
För handlade de sista idag som jag glömde igår så köpte "färdig äppelkaka".
Hehe , jaa jag erkänner e lat ").

Nehe , nu ska jag ta mig kaffe och slänga mig på soffan.



   ♥ Mina älsklingar som är de finaste i världen ♥

                                                                                           SEE YAA !!

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

ÅÅÅÅÅ, vad fina dom är far å dotter, ett bra kort han ser så lycklig ut, ha det bra alla,kram

2011-02-02 @ 18:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0