hälsa en ny ...

... Familje medlem in i familjen.

Japp ni läser rätt , åkte idag till Tollarp med mamma
pappa och lillfisan för jag skulle kolla in en ny bil.
Hade hittat några jag tyckte om som jag skulle kolla in.

Och JAPP det blev ett köp så nu är jag "mamma" till en Opel.
Och den är jag hel nöjd med , verkligen.
Så nu hoppas jag att vi får många , många fina år tillsammans.

Jaa och lillan fick jag inte med mig hem heller :)
Skulle sova i Sandbäck inatt igen , så nu ska jag verkligen ta vara
på mig själv och fixa med ansiktsmask och mysa.

Såå nu blir det lite mat här sen är de SLAPPE som gäller :)
Alla får ha en trevlig lördagskväll.

Vad ska ni hitta på idag / ikväll ?


                                                                                  SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0