Godmorgon ...

... Jaa , jag är fortfarande trött.


Shit jag försov mig idag typ 1 , 5 timme. Men de e väl så
när man har småbarn som vaknar och vaknar.

Men nu sitter jag i alla fall i skolan , kollat igenom arbetet och läst
de jag ska läsa såå enligt MIG så har jag inte missat mycket.
Nu väntar jag bara på att klockan den ska slå 12 så jag kan ta lunch
och förhoppningsvis piggna till efter lite mat i magen.

Det är ju inte normalt att vara såhär trött som jag är och har varit
de senaste dagarna nu , jaja får väl börja ta lite vitaminer och hoppas
på att dom funkar lite extra.

Såå nu tar jag bilen till Sofie & Magni och gosar på lunchen och såklart kaffe
så hoppas jag att jag får lite ny energi sen när jag kommer tillbaka :)



                                                                                    SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0