godmorgon ...

.. Säger vi såhär lite sent.

Men fy attan va skönt att få soooova ut
om man säger så , är utvilad till max och fått ny energi.

Och såklart saknar jag ihjäl mig efter lillfisan min.
Nu har hon vatt hos min familj 2 hela nätter så nu längtar
jag efter henne något enormt mycket.

Pratade med mamma precis så hon sov ute i vagnen så gott.
Och i detta underbara väder , underbara solsken gud så skönt
men det är ju så förbannat kallt , men kläder efter väder.

Såå nu ska jag dricka upp mitt kaffe , skriva de sista här sen ska
jag minsann ta itu med övervåningen och fixa till den sen undervåningen
så här ska de städas så det e fint tills lillan kommer hem till oss.

Vad ska ni hitta på denna söndagen ?

 

                                                                               SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0