Det blev en tur ...

... Som hette duga.

Igår påväg till skolan så hände något som jag aldrig vill
vara med om igen , men som tur va slutade de bra.

Jag körde på en isfläck på vägen och bilen min släppte så
fick sladd och kunde inte kontrolera bilen som jag ville i och med
det va så himla halt ute och bilen bara gled.
Det ända jag ser framför mig är ett STORT träd och tänkte FAN
hur ska detta sluta så jag försöker slänga mig i de andra sätet för att
slipa airbagen i ansiktet och allt glas splitter .

Men airbagen löstes inte ut och rutan sprack inte och jag kolla om jag hade
skadat mig någonstans och om jag kunde gå.
Men allt verka bra så hoppade ut bilen och ringde.
Efteråt när man tittade på olycksplatsen så är det en jävla stenbrunn som
räddade mig från de STORA träden , istället åker jag in i massa småträd och
en stenmur så de blir bara tvärstopp.

Shit pommes säger jag bara , så blev en ambulansförd in på akuten
för att kolla inre skador och kolla yttre , men allt va bra.
Nu är jag helt mörbultad , men är otroligt tacksam för de och för att
jag sitter här just nu.

SÅ RIP MIN UNDERBARA BIL "GUNNAR". ♥


                                                                                        SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0