barnlediga ...

... Denna fredag.

Och det tackar jag mamma och pappa för som tog henne inatt.
Det känns verkligen skönt om man får säga så ?

Den här veckan har varit ganska jobbig om jag säger så
hon har sovit jätte dålig och vaknat till och från så om man
räkna ut allt som allt så har jag sovit 3-4 timmar om natten
och sen skola 9-15,30 det tar på krafterna om man säger så.

Såå detta behövde jag så nu ska jag sova inatt och så blir det
en liten fest med ikväll i Sölvesborg och det ska verkligen bli rolig
att komma ut lite och träffa lite gammalt folk.

Så alla får ha en trevlig fredagskväll !?



                                                                                      SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0