torsdags morgon.

Här sitter jag med nybryggt kaffe i handen , lovely :).
Lillan hon är lämnad på dagis idag , så hon har det så bra så.

Ringde innan angående ändra tider , så jag hoppas jag ska få igenom det nu.
För jag har via arbetsförmedlingen börjat på Go on tro jag det hette.
Och då ska jag befinna min där 3 dagar i veckan mellan 1-3 och jag känner
att ha med denna lilla donna där är nog ingen bra idé.

Vi är hemma här halv 12 ca , sen äter hon sen sover hon sina timmar.
Så väcka henne mitt i känns så dumt.
Så jag hoppas verkligen att detta ska funka och att dom kan sammarbeta.

Ska sätta mig och kolla lite på blocket och lite andra fynd sidor.
Är ute efter en skänk jag ska ha i hallen , som jag vill göra om och göra den i "min"
stil , sambon skiter nog i vilket. :)
Sen ska jag slå ut lite och försöka få fantasin flöda genom en egen skohylla.
Har bilder i huvudet hur jag vill ha det , men återstå och se :)

Nu ska jag dricka upp kaffet sen blir det att dammsuga och torka golv innan jag
ska hämta hem fialottan min :)

VAd ska ni göra idag ?
Har ni några bra sidor på billiga möbler?

Dela gärna med er till mig NU :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0