skriv brist.

På grund av massa jobb som har trillat in de senaste dagarna.
Myker roligt myket roligt :).

Så nu kan man ju hoppas att man kanske ha en lite chans , vill så erkligen.
Men tyvärr kan ju inte jag bestämma detta :(.
Men man får hoppas på det bästa och att man får ett bra besked någon gång.

Idag blir det att sitta i möte med AF , fyy bubblan så tråkigt.
Men hoppas de ger bra resultat och att dom håller a dom lovar en.
Så jag kom precis hem , då jag lämnat lillfisan på dagis.

Tack för att hon fick vara där , utan att jag behöver passa henne och konsentrera
mig på mötet , så hämta hem henne efter det.
Så nu ska jag dammsuga och fixa klart här nere , sen är det nog dags att sticka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0