Mys faktor.

Ja nu har helgen den kommit igen .
Och an hinner snart inte med och snart är det minsann jul med.

Men som tur är är jag snart klar med alla julklapparna.
Bara 3 st kvar till Lovas " bästisar " som ska fixas sen e minsann jag helt klar.

Alla 6 paketen vi ska ha med oss hem till min familj är klara
presenten till min älskling är klar och han har redan fått den.
Han va i behov av den , så det gjorde inget.

Och paketen till Sandra , min lillebros tjej är med klar.
Så nu kan man snart släppa allt vad presenter heter minsann.


Vi har haft problem med år pellestbrännare nu i 2 dagar , har inte gett ut någon värme
och den tänder lixom inte , så igår va det 2 st nissar här och ordnade det till oss.
Jag stod som ett frågetecken hela tiden :) , inte min grej lixom.
Men men , det fixade sig till slut och nu har vi värme och varm vatten igen.
Men jag fick verkligen elda i öppna spisen och fram med ljus så vi skulle få lite värme.
Och det är ju mysigt på sitt sätt det med :)

Så nu har i fixad lite till i hallen , så nu ska bara korgarna upp och alla vinter tillbehör :)

image description image description

Mys faktor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0