måndags morgon.

Eller snarare eftermiddag :).
har lämnat lillfisan vår på dagis vid 11 snåret för idag ska jag jobba
mitt första pass , och sen ska jag se hur shcemat ser ut och vem jag
jobbar för och hur mycket , så jag kan ta kontakt med AF , GoOn :).

Det kanske blir så mycket att man kanske kan sluta där , vem vet , vem vet.

Nu ska iallafall jag ta tag i hemmet faktiskt , phuu va skitit här hemma är.
Inte klokt , ändå städade jag i lördags. Jaja :)
Sen ska jag fixa maten till min sambo och lillfisan , då han hämtar hem henne idag.
Så får vi se om hon har haft en toppen dag på dagis.

Ska se om jag kan rota fram granen , kulor och belysning.
För nu ska den med upp när jag ändå har lite tid.
Ska seom kulorna räcker till en uppe med , får hoppas på det :)
Alltid mysigt med 2 granar , haha.

Så nu blir det kaffe och ett bloss , sen ska jag sätta fart :)

Soooo Loooong !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0