Bajs hit och Bajs dit.

Det är nu lillans ny ord som har kommit till hennes ordlista.
Allt är just nu bajs.

Jag är bajs , pappa är bajs , hunden är baj , hon är bajs och alla är bajs :D.
Det låter roligt när hon säger det , men kanske inte om man är ute oh hon skulle
säga det till en främmande människa :) hehe.

Sen fattar jag inte , eller et inte hur jag ska få henne till och sluta äta ur hundens
mat oh vattenskål. Jag blir tokig på henne när hon gör det.
De är ju så grisigt så det är blääää !.
Så hon står som en hund och äter och dricker ur mat o vattenskålen.

Ibland hinner man inte ställa upp dom , då är hon snabb.
Lika är det med middagen , hon sitter fint en stund .
Sen hoppar hon ner och säger att hon är klar.
Sen tar hon sin tallrik och ska ställa den på diskbänken , men då från ingenstans
tar hon tallriken och lägger den på golvet , å börja äta som en hund :)

Jaa , denna lilla varelsen :)

image description 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0