Är lycklig.

Fick ett samtal i torsdags av jobbet jag har jobbat på nu fram
och tillbaka. Först hela sommaren och sen nu lite då och då.

Att dom ville att jag skulle jobba där , JAAAAA. Klart jag vill det.
Så jag et inte om jag går för någon , eller om det är extra timmar.
Eller om det är ett grav vick , inte en aning ännu men börja på måndag då ska
jag se lite mer hur det ligger till och hur jag ska jobba framöver.

Så jag kan då ta kontakt med AF , go on . Och meddela detta för dom :)
AAA är så dunder glad att jag vill skrika rätt ut.
Äntligen så kanske man kan se lite ljust framöver och att detta kanske är en bra
vändning för mig och min familj.

Slänger upp en fin bild på mig och lillan från när vi va och badade.

image description

Världens lyckligaste donna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0