vårat hus i bilder

Japp som jag lovat er så kommer de nu bilder på huset.

Lillans rum



Lillans fina fondvägg



Kläd och blöjbyte hörnan



Vårt sovrum (
en liten del)



Tvrummet




Fondtapeten i tvrummet






Matrummet






Fondtapeten i matrummet :)


Ja det va de viktigaste att fotta tycker jag , har lite kvar på de andra
som ingång+hall och toaletterna och kök.

Men de kommer bilder på det med så fort allt e klart de lovar jag er.
Men hoppas ni är nöjda med bilder , ni som önskat.

Nu blir det en varm kopp kaffe och en cigg i stormen ute.
Och sen får jag nog leta upp lite varma kläder så vi kan mysa
sen jag och lillan när hon börjar vakna till liv :)



                                                                  SEE YAA !!

Kommentarer
Postat av: Jouline

Åh så fina väggord :) Har själv två stycken väggord som legat här hemma ett bra tag nu, får se till att få upp dom på väggen snart känner jag :)

2011-08-10 @ 17:13:55
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0