underbart med lite kaffe besök

idag i detta ruskiga vädret och dom som kom va Sofie&Magni.
Alltid lika roligt med kaffe och massa tjatter :).

Men våra små kommer inte så hemskt bra överräns om man säger så.
Men men dom lär väl sig efter hand och när dom har vuxigt till sig lite
båda två älsklingarna.

Nu har sambon kommit hem så de luktar mat i hela huset , jag ska slänga
mig på soffan eller kanske ta en kopp kaffe och njuta av att få maten
serverad idag istället för att de e jag som lagar :D

Slänger upp en bild på lillan och en av kissebebisarna som är tagen idag.



älskar verkligen denna bilden :) ♥

 

                                                         SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Jouline

Hi,hi jisses så söt man kan vara då :)



Ja men jag får allt se till att sätta upp dom orden på väggen snart :) Tack för dina fina ord om mina hundar och min blogg!

Kram!

2011-08-10 @ 19:15:51
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Syrran

Det va så komiskt att se lilla Lova bära omkring med alla kattungarna... Jag skrattade nästan ihjäl mej!!! hon är ju inte direkt rädd varken för dom eller kanske inte heller om dom :) Jag kommer snart å hälsar på igen när du är ledig... Kramis

2011-08-10 @ 23:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0