tidig morgon

Är verkligen inget för våran del.
Nu börjar dagis veckan som jag fasar för och tror inners inne att jag
inte kommer att få min röst hörd när det gäller dagis.

Jag ville att lillan hon skulle gå 9-12 för då hinner hon ändå sova
ut lite och hinner äta lunch på dafis , vilket jag vill.
Men dagiset ser mig som arbetslös och ge mig 15 timmar i veckan
måndag till fredag 8-11 , de e tre timmar varje dag.

Vaför kan jag inte få 9-12 då? de e ju lixom 3 timmar det med.
Så idag ska jag prata och höra om man kan ändra.
Detta är ju för lillans bästa inte min , jag vill ju att hon ska trivas på dagis
och vara utvilad på morgonen så hon får ut något av de.

Idag va min mamma så snäll så hon ska köra oss dit , så lillan hon kan sova en
liten stund till innan de e dax att stiga upp och göra sig redo.


                                                             SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0