tar allt med ro

Och börjar varva ner efter dagens färd till Ikea.
Blev lite inhadlat idag , bara behövliga saker vill jag säga.

det som blev inhandlat va.

- 2 st golv lampor.
- 2 st flaskor fläckbortagnings spray.
- filt till lillan.
- 2 st olika hängare till badrummet.
- skruv och plugg låda.
- Tavla till papper.
- mappar.
- NYA KAFFEGLAS :).

Jaa de va nog de ända tror jag de va , så nu ska vi göra fint i köket här hemma
så vi kan få iordning så som vi vill ha de med dator , räkningar , viktiga papper
osv , för har man oreda kan det lätt bli jobbigt :).

Jaa jag är super nöjd med min lilla tripp till Ikea och lillan har varit underbar.
Hon däckade direkt när vi kom hem :).


 

                                                                               SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0