Tänk va snabbt de kan gå

Lillfisan fick tag i min mobil igår och gick och slängde med den.
Batteriet flög iväg och bakskalet.
Hon går i lugnas ro och 123 så hör vi PLASK både jag och min sambo,
hoppsan ,hoppsan den låg visst i hundens vattenskål.

Detta gick verkligen på 3 röda , jaja inte mycket att göra åt.
Så nu ska jag kolla runt efter en ny telefon tänkte jag.

Aldrig roligt att se pengar försvinna så snabbt :)
Jaja , men alla fick sig ett gått skratt iallafall , har jag tur så kanske jag kan
få ut detta på drulle försäkringen som vi har täcknat , hoppas hoppas.

Nehe , nu ska jag sätta mig och ringa till de sista som ska skicka intyg
så jag kan skicka iväg de till A-kassan , blääää blir så trött på detta !



Kaffe , cigg och en gammal telefon - is the shit :D



                                                                    SEE YAA !!

Kommentarer
Postat av: Jouline

Nu till helgen så står jobb på schemat, jobbar kvällen idag och kvällen + natten i morgon lördag, seeegt men pengar blir det.. får tänka så :) Hade egentligen velat vara mera ledig nu. Va ska du själv hitta på i helgen?



Nämen nej, ursäkta att jag skrattar lite^^ men klart, det kunde ju inte din dotter veta. ja hoppas verkligen att dom fixar en ny telefon

kram!

2011-08-19 @ 13:08:29
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahaha, men! :P det var ju inte bra det.. fast du ville ju ha ny telefon så Lova ville bara va snäll o hjälpa till lite kanske? =)



2011-08-19 @ 20:02:13
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0