som ni ser har det

Inte blivit skrivet mycket nu på sistonde.
Både jag och lillan har varit slutkörda om man säger så.
Dagis tar verkligen knäcken på oss båda , verkligen !

Jag har satt tider till henne på eftermiddagen , INTE på morgonen.
För att lillan är verkligen inte en morgon människa.
Så detta har nog tagit knäcken på henne totalt.
Och jag fattar inte heller fröknarna , varför dom ger så tidig tid.
När jag sagt till dom att hon är INGEN morgonmänniska.

Jaja , tur bara att det är en tid , nästa vecka med bara med inskolning.
Så på måndag ska jag lämna henne där alldeles själv *biterpånaglarna*.
Jag hoppas innerligt att de ska funka , å att hon inte blir ledsen.





                                                        SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0