och helgen den flög

Iväg med en himla fart minsann , hann inte ett skit.
De va så himla mycket jag skulle göra , men ikke så nikke
blev det något av de , men men de kommer väl fler helger :).

Lillfisan va hos mormor o morfar lördag till söndag och gissa vad jag sov.
Jag steg upp kvart över 12 på söndagen , UNDERBART vill jag lova er.
Har nog inte sovit så länge på evigheter minsann.

Vi hann med att ta väck de fula , stora och dumma rötterna ute i rabatten
så nu slipper vi dom iallafall , o det va hur jobbigt som helst :).
Platter fick vi med så de ska vi med ta och fixa när det är väder till de.
Så det börja arta sig lite här ute nu och de e ju inte fel.



                                                                   SEE YAA !!

Kommentarer
Postat av: Sandra

blir säkert finfint! :)

2011-08-22 @ 15:20:06
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0