nu börja de dra ihop sig

För jobb ikväll , gahh har fortfarande ont i örat som tusan.
Fatta inte va de kan vara för skit som kommer just nu.
Men får knapra lite ipren till och hoppas de försvinner snart.

Dammsugat - check.

Lillan hon sover så gott nu såhär på eftermiddagen och jag ska slänga mig
i soffan en stund och känna lugnet lite tänkte jag.
Innan min mamma kommer och ska passa lillfisan tills sambon kommer.

de finns ju inte så himla mycket man kan hitta på i detta regn och åskväder.
så nu slänger jag mig i soffan och glo in tv:n en stund.
Hoppas ni får en trevlig kväll :)



                                                            SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0