måndagen

Är minsann snart över igen , gahh va tiden den springer iväg.
Nu har jag varit duktig , fast jag har piss ont i mitt öra och mår skit.
Orkat städa hela huset under/över våningen *stolt*.

Mamma kom en runda och tog med lillan ut en sväng så nu sussar hon gott.
Så jag ska med lägga mig på soffan en stund innan de e dax att börja
med maten då min sambo kommer hem från jobbet.


är helt beroende av TRADERA just nu , gahh dessa underbara väggtexter.
Dom gör mig galen , vill bara ha fler och fler.
Och så kommer man på nya idéer hela tiden hur , var man ska sätta dom.

Men tur att man verkligen kan FYNDA !



                                                                 SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0