lillfisan är nu hämtad

från dagis och ligger just nu i sin säng och ska försöka sova några
timmar så jag med kan slänga mig på soffan en stund innan de e
dax att börja med dagens mat.

Fick reda på att lillan nu gått över från gråt till arg.
Idag hade hon varit så himla arg att hon hade tagit sina skor , slängt
iväg dom och sina kläder som hänger på sin plats.
Så allt låg utspritt överallt. Sen när hon va klar hade hon satt sig vid dörren
och tjurat som bara den , denna lilla tös ha humör som heter duga :)

Jaa , nu är inte de lång tid kvar till inskolningen är klar , ska bli så himla skönt.
För då kan hon vara där längre stunder och jag måste sätta mig ner med
schemat med så vi får ihop det här hemma.
Med rutiner , jobb och när man ska hämta och vilken som ska de .
Men de löser sig nog.

Nu blir det kaffe , soffa och Tv tittande.





                                                                 SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0