Lillan min är nu stor

Idag lämnades lillan alldeles själv på dagis.
Och hon grät som bara den när jag gick ocg fröknarna
sa att hon tjöt typ 15 min sen va allt bra.

Gahh gjorde så himla ont i mig att lämna henne , aaaa men men de
blev ju bra till slut iallafall.

Sen när jag skulle hämta henne blev hon så himla glad.
Men de blev INTE jag när jag kom.
Dom va ute när jag kom och jag va där halv 11 ungefär och "de" gick in 11.
Så jag skulle ta av lillan kläderna och könner att byxorna är SUPER BLÖTA
och då menar jag SUPER BLÖTA !

Och jag sa de till fröknarna och dom bara "ojda".

Så när jag bytte på henne så va blöjan så full så full att den va blöt utantill.
Hallå? kollar man inte sånt eller ?
Hur skönt e det att gå med så blöta byxor igentligen. Gahh bli så himla irreterad på sånt.
Jag bytte på henne typ vid 8 imorse innan vi gick och dom har inte bytt en ända gång.
Det är 3 timmar , alla barn kissar kanske inte lika mycket , men man måste ju hålla koll.

Jaja , men annars ha allt gått bra :)


 

 

                                                         SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill ni komma hem på fika ikväll, ull fyller ju år då ja har lite kaka hemma. Puss sandra

2011-08-22 @ 14:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0