Jaha ja nu är det snart dax

Att gå upp och väcka min lilla prinsessa som sover som en stock.
För det är nämligen tid för 2:a inskolningsdagen för henne idag.

Jaa dessa två veckor kommer nog gå ganska fort tror jag.
Om man äns behöver dom.
Det är väl lite från barn till barn tror jag , hur dom hanterar de osv.

Jag tror att det kommer gå super för lillan för hon verkar inte bry sig
om mig på det sättet hon gör hemma.
Och det är ju hur skönt som helst faktiskt.

Nehe dax att väcka solstrolen och börja bege oss snart.
Ha en trevlig dag i SOLEN som jag ser tittar fram.



                                                                          SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0