hoppsan sa

He jag glömde ju skriva igår ,hur de gick på dagis och va som hände.
Så vi börja med lillans dagis.

Det hade gått bra , nu hade hon varit arg i ca 1,5 timme iställer för att
vara ledsen , men nu vet dom att lillan kan vara det med :)
Hämtningen gick super hon blev så glad så fialottan när jag kom.
Sen när vi kom hem så va de bums i säng och hon somnade på 2 röda.


Sen va det förbesiktning av huset vårt av Anticimex.
Dom skulle kolla olika punkter i huset och kolla om vi hade
"Djur" i källare och vind - NEJ.
Sen om vi hade fukt i källare och vind- NEJ.
Ja så huset har nu gått igenom , weihooo så inget fel på detta torpet iallafall.

Så det känns hur bra som helst att det iallafall inte ha fukt i huset eller mögel.
Så nu kan vi börja med att fixa nere i källaren så smått :).



Nu blev det massa inlägg :) , hoppas ni hänger med i allt.
Lillan är nu väckt och vaken och hon har fått välling så nu sitter hon
framför Tv:n och myser med en filt och kudden.
Jag dricker som vanligt kaffe och ska snart ut och ta ett bloss.

Sen är de dax att prommenera till dagis :)


Uppdatera mera sen när jag kommer hem.
Ha en underbar morgon / förmiddag sålänge.






                                                                       SEE YAA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0