hoppsan sa

Idag va ingen bra dag , jag och lillan försov oss till dagiset :/.
Hon har vatt en liten skit inatt och vägrat sova och lyssna.
Så klockan nio idag hörde jag henne inne i sitt rum.

OJOJOJ , tänkte jag och rusade upp , satte på mig kläder sprang ner och
ringde till dagis och sa att vi försovit oss med kommer så fort vi kan.

Som tur va så gick de bra och dom sa bara att sånt händer vem som helst.
Så det känns ju skönt att de inte blev sura iallafall.
Jag tror innerst inne att hon behöver nog en vecka till, till inskolningen.

För hon tjöt som bara den nu när jag lämnade henne och hon började
redan innan vi hade gått in . Så jag tror faktiskt hon behöver detta.
Det är ju inte lätt att vara liten och inte kunna säga va det är som är tokigt.
Så vi får väl se vad dom säger förnågot. För imorgon är det
sista dagen med inskolningen.

så de ska bli spännande , så i helgen MÅSTE jag sätta mig och skriva
de nya tiderna och hur vi ska få ihop de på bästa sätt.

Jaja , nu inväntar jag mamman min så ska vi hämta lillan.
Han bara hem och vända typ :).
Sen blir det en runda till Maxi för att handla massa nya kläder till lillfisan
så hon har massa fint till hösten nu och så , hela gaderoben behövs rensas
vilket de ska göra idag , såå så ser min förmiddag ut.

Ikväll blir det Jobbili jobb :)

Ha en trevlig för / eftermiddag alla. !




                                                                        SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0