herrejisses

Lillan hon somnade minsann igen efter massa mat som hon
åt upp , vet inte riktigt va som är fel ?

Hon beter sig som en 13 åring eller nått , sover till halv 11.
Sen går och lägger sig nu igen , jisses säger jag bara.
Jaa , nu får jag lite tid för mig själv innan de e dax för jobbi jobb.

Dammsugat och orkat golven har redan jag och lillan fixa idag.
Skönt , så nu slipper jag de. UNDERBART !

Ska nog försöka köra inom Lidl innan jobbet , dom hade billiga skor där
denna veckan till småttingar och lillan behöver verkligen nya skor.
Nu när hon ska börja på dagis och allt , så skaman vara dagis fin :)


                                                                  SEE YAA !!

Kommentarer
Postat av: Jouline

Visst var den capen fin :) Ohh jisses va din dotter sover länge^^ Men va glad för det :) finns ju andra som har väldans problem.

Kram

2011-08-11 @ 14:17:02
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0