hemma igen

Efter en dag på inskolning / dagis för mig och lillan.
Allt går verkligen super , hoppas bara att jag kan lämna henne
sen så hon inte börja storm tjuta .

de va lite så idag , när jag skulle gå och titta runt lite och så.
Så hörde jag hur hon började gråta snottan min.
Men så fort hon fick se mig så va det bra igen , så jag hoppas bara att
de går fint och lämna henne sen. Undra bara när vi ska göra de.

Nu sover hon gått efter att ha hjälpt mig och städa och torka lite.
Så hoppas hon kan sova en stund nu så jag med kan vila.
den är 2/3 dagar idag.
Så nu blir det soffläge ett tag innan mamma/mormor dyker upp.

Vad ska ni hitta på i eftermiddag?





Ta upp mig , kramar mig eller kanske ge hit kameran ?


                                                              SEE YAA !!

Kommentarer
Postat av: Jouline

Ja vi får hoppas att det löser sig för min kusin. Hi,hi så roligt du skrev under bilden här^^ fick mig allt ett gott skratt :) ha en toppen dag kram!

2011-08-16 @ 15:34:49
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Jouline

Tack så jätte mycket :) Ja jisses vad vatten det kom häromdagen^^

2011-08-16 @ 20:15:58
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0