har haft en underbar helg

Och det har varit hur skönt som helst att vara ledig och bara va lite.
Har umgåtts med familj och vänner , grillat och haft myspys.

Och idag , lördag så firade vi med de första kräftorna här iallafall :)
Och mmmm så gott de va .
Nu ser jag att klockan den börja springa iväg så kanske dax att slänga sig
i sängen och försöka sova lite :)

Så man orkar med morgondagen med .....

Så jag hoppas att alla har haft en underbar helg ?! :)




                                                           SEE YAA !!

Kommentarer
Postat av: Jouline

Ohh va gott det är men kräftor :) Ja jag har haft en jätte bra helg :) ja den vita är ju så fiiin så kanske blir det den men får se, ha ännu inte bestämt mig^^ Karm och hoppas du får en härlig söndag!

2011-08-14 @ 13:30:00
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0