godmorgon säger lillan

Nu som tog en ganska stor sovmorgon minsann.
Här är hon och jag uppe efter tuppen vill jag lova er.
10,30 va hon när hon gnudde inne i sitt rum idag , jisses.

Och jag som älskar att sova tackar och bugar hemskt mycket :)

Idag ska vi inte göra något speciellt e det tänkt. Lillans mormor och min mamma
kommer en runda senare i eftermiddag för att passa lillan tills sambon
kommer och tar över , själv har jag min sist jobbedag denna veckan+helg.
Underbart , så i helgen ska vi vara en familj :D

Och umgås och har roligt är de tänkt. Fixa klart ute i trädgården så de bli
klart någon gång. Så man kan börja göra muren :)
som vi ska ha ha där tralla lala la :P

Nehe kaffe och ciggis nu så man kommer igång :)




synd att bilden e upp ocn ner , men de e kissebebisarnas säng
som lillan gärna vill dela med dom och mysa :)



                                                                     SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Jouline

Ja men jag kan tänka mig det, har kikat på många olika sidor med rum med väggord och det blir verkligen ett helt annat rum :)



Idag eller nu rättare sagt ska jag sova. Har jobbat natten inatt, slutade 8:00 i morse. Fråga mig inte varför jag inte gått och lagt mig än haha^^ så det blir ett par timmars sömn nu och sedan idag ska jag nog bara vara hemma och mysa :)

2011-08-11 @ 11:28:31
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0