godmorgon godmorgon

Säger vi , eller snarare jag. Lillan är nu på dagis igen helt själv.
Det gick nog lite bättre idag , skrek nog inte lika mycket.

Så de ska bli spännande och hämta henne sen och se hur de gick.
Och om dom har bytt blöja på henne eller inte.

Så nu är jag helt fri i 2 timmar , så nu ska övervåningen städas
och det ska bytas i sängarna och dammas nere.
Jaa ,så jag har en hel del att hinna med dessa 2 timmar :)

Och ikväll vankas det jobb för min del , så jag ska lämna de rent efter mig
så får vi se hur rent det är när jag kommer hem senare ikväll :).

Nehe , kaffe sen jäklar ska de städas :)



                                                                    SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0