gässssp

Idag är jag dunder trött vill jag lova er , gäsp !
Men som tur va så har lillan sovit hela natten utan att vakna.
De e ju aldrig fel , när man känner i hela kroppen hur trött man e.

Lillfisan sover ännu , jag sitter och kan ta mig en kopp kaffe i lugn och ro.
Det blir en tripp till dagis idag för sista inskolningsdagen idag.
Så de ska bli spännande och se hur de går och vad dom säger :).

Senare idag kommer mamma och vi ska fixka med alla papper till A-kassan
så att allt blir rätt så jag slipper det skitet sen , gahh kan bli helt slut
med dessa dumma , dumma papper.
Sen blir det att kolla alla räkningar idag och se vad vi ska betala denna månaden
och se hur mycket vi ska leva för denna månaden :)

Nehe , en ciggis nu och nybryggt kaffe , japp de får det bli.
Ha en trevlig morgon alla !



 

                                                                         SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är väl klart ni skulle komma! Ni är ju en stor del av vårat liv! :)<3 Tack för att ni kom, och tack för den fina presenten!

2011-08-28 @ 21:20:42
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0