första inskolningsdagen

För lillan och det gick super duper bra. Lite roligt att se henne leka
med så himla många söta barn.
Det verkar vara toppen där , så jag tror hon kommer trivas minsann.

Fick frågan om att byta tider bara , så de får jag sätta mig med också
och fixa så jag kan lämna de så snabbt som möjligt.
Sen får jag plocka ihop massa kläder lillan ska ha med sig dit och självklart
ska jag märka allt med , så måste köpa en super bra sritpenna och makera allt.
Blöjor ska med , nappar , skor , regnställ osv.

Är det något annat man ska tänka på?
Om det är någon som läser min blogg med erfarenhet? !
Så tar jag gärna emot tips och idéer :)

Nehe , lillan verkade somna som en stock igen efter lite mat.
Så jag ska med passa på att lägga mig i soffan och vila , för ikväll är det jobb :D


Ha de mysigt


                                                                      SEE YAA !!

Kommentarer
Postat av: Jouline

Ja det har verkligen varit piss väder och jisses vad översvämningar det varit. Min kusin va med i tidningen idag och fick hela sin lägenhet förstörd pga vattnet :(



Ombyten för du kanske inte glömma till din dotter :) alltid bra att ha med :)

Kram!

2011-08-15 @ 13:37:07
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0