fick 2 fina paket

på posten idag , gissa om jag blev glad eller ? JA klart jag blev de
visste vad som väntade i paketen och givetvis va jag glad för att
allt funkat bra och pengarna kommit dt dom ska.

Fick hem en bok jag hade beställt på VistaPrint.
Det är från det lillan föddes tills de hon fyllde 1 år , hel nöjd är jag med boken.
Så sen näe hon fyller 2 år så ska jag göra likadant. Fast då ta från 1 år till 2 :).

Sen fick jag hem mina FINA väggtexter med. Så det ska fixas mycket i helgen minsann.
En ska upp i lillans rum och en i Tv rummet har jag bestämt nu :).

Den i lillans rum står det.
- Vårt mirakel + ett hjärta.

Tv rummet står det.
- Lär dig livets stora gåta. Älska , glömma och förlåta.

Jaa de blir nog fin fint. Lovar er att slänga upp bilder när allt e klart.
Nehe nu blir det bingen e helt slut. Ni får sova sött.

Så slänger jag in fler inlägg imorgon. nattinatti !



                                                                        SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Rebecka'

sv: tack, via blogg.se's startsida :)

2011-08-04 @ 22:01:58
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Åh så kul med paket! Kommer säkert bli jättefint! :)



Kram!

2011-08-05 @ 14:55:22
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0