en djup djup sömn

usch detta är nog det äckligaste som hänt mig tror jag faktiskt.

Mamma körde förbi vårt hus imorse efter hon slutat jobba. Och vår yttedörr
stod öppen , hon körde inom och hörde hur den lilla lät uppe , men hon stängde dörren
och körde. Efter en bit vänder hon för att hon har en känsla.
Kommer tillbaka och lillan låter fortfarande , hon går upp till henne .
Ropa lite på mig men får inget svar. Tar lillan och fixa henne med dusch , käder osv.

Efter de vaknar jag av att lillan kommer in till mig med kläder på.
Jag får stora ögon och tänker VA ?
Hör något inne från lillans rum och jag säger hallå !
Då svara mamma , hej.

Jag har alltså sovit så DJUPT att jag har inte hört att hunden hoppat ner från sängen
gått ner och öppnat dörren , lagt sig i sängen igen.
Inte hört lillan ALLS , och absolut inte MAMMA.
Hur sjupt får man sova igentligen , fy va otäckt de va att vakna och inte veta nått som
hänt eller jaa ingenting alls.

Detta vill jag aldrig mer va med om , usch usch usch.



vilken vakthund vi har då ? som sover lika djupt som jag.


                                                             SEE YAA !!




Kommentarer
Postat av: Jouline

Hi,hi vilken härlig bild^^



Tack så mycket :) Ja men kan tänka mig lite att det är gott att hon sover lite längre på morgonen

Kram!

2011-08-12 @ 12:07:34
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Gud så läskigt! Jag hade blivit livrädd! ;)



Kram!

2011-08-12 @ 15:52:21
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/
Postat av: Jouline

Hoppas du får en fin lördag :)

Kram!

2011-08-13 @ 12:48:40
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0