Är sommaren tillbaka ?

De e ju isåfall hur underbart som helst faktiskt.
Men nu jobbar man några dagar + hela helgen så förlåt mig.
JAG HOPPAS PÅ SKIT VÄDER ! :)

Men idag tog jag och lillan en liten cukeltur i byn , det gillades av flickan min.
Och det är ju aldrig fel att röra på sig :) , så det blir en runda till för
mig när jag ska vidare till jobbet senare i eftermiddag.

Nu har jag lagt lillan för hennes för / eftermiddagsvila.
Så hon är pigg när mormor kommer en stund för att ha henne.

JAG ska nu in på tradera och lära mig de , många som skrivit att dom
har billiga och bra väggtexter , så nu ska jag utforska där lite
medans jag har tid att vara själv en liten stund.



                                                                        SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0