Vad kan det vara som biter

 

Jag fattar inte vad det kan vara för konstiga bett ?
Är verkligen som ett stort frågetecken , fattar verkligen inte vad det kan vara.
Detta är en gammal bild , men betten är desamma fast MÅNGA fler.
Känns som jag har dom överallt på kroppen.

Och det konstiga med dom är att dom ploppar lixom bara upp.
Det klia lite och såklart så kliar jag och bara inom några sekunder så förvandlas
det till stora "kakor" och de kliar , kliar och kliar.

GAHHH , jag blir tokig !



                                                          SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kolla djuren. =P

2011-04-06 @ 19:13:02
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/
Postat av: Rose-Marie

Kan vara något som du ätit och inte tål, för det liknar nässelfeber, det ser ut som det, kram

2011-04-07 @ 23:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0