tv tittande ingen sovande fis

Japp glor nu på 112 poliser eller va det heter , inte en aning :)
Men snart börjar mitt program iallafall , en unge i minuten.
Så det ska jag glo in sen är det minsann sängen för min del är helt slut nu
känner jag , gahh och lillan har inte somnat.

Jaaa , dessa rutiner funkar inte helt okej faktiskt, nu när hon har så himla mycket
energi hela , hela tiden. Men får väl inte ge mig. Trött är hon men SOVA ska
hon verkligen inte göra , jaja hoppas hon somnar snart så
jag får njuta av programet.

Men ha alla en trevlig kväll , nattinatti.




                                                                           SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0