Svettig men klar

Japp , svetten bara rinner av mig phu. Men nu är jag minsann klar.
Lillan och sambon stack till Kristianstad idag på förmiddagen så jag kunde
städa av hela huset och torka golven och torka golv.

Nu är jag äntligen klar och det känns skönt och här är nu rent och fint
vill jag lova er :). Jaha söndag , söndag vad ska man hitta på idag ?
Ikväll är det bingo och Big B iallafall men tiden tid ?

Kanske ska ta och ränsa ut i källaren så man har det gjort så man slipper det.
Kanske köra ett lass skräp till återvinningen i mörrum , ja det kanske jag ska fixa.
Men nu blir det kaffe , cigg sen minsann ska jag ändra om i bloggen.
Är så trött på LILA nu , så nu ska jag fixa en vårfin blogg :)

Vad ska ni hitta på idag?



       SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0