plastpåse på huvudet

Man får ju passa på och njuta lite av tystnaden och ensamheten
så jag passa på att färga mitt hår lite så man får lite lyft i huvudet.
Så nu sitter jag med en plastpåse på huvudet och väntar tills färgen värkat
klart så det blir dax att sjölja och se resultatet :)

Sen blir det att kolla in Big B 1 timma , ska bli spännande.
Men återstå och se om det blir i min ensamhet eller med sällskap.

Vem tycker ni är bäst i Big B ?






                                                                          SEE YAA !!

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Nejmen se där ja, vilken söt liten Lova du hade :D Kram

2011-04-16 @ 12:07:03
URL: http://madeleines.se
Postat av: Tina - Minnas mamma

Jag har faktiskt inte sett ett enda avsnitt.. :) Min syster där emot har köpt någonting så hon kan titta på dom 24/7 så hon sitter och kollar jämt, haha

2011-04-16 @ 12:48:47
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0