mysig onsdagskväll

Som jag och lillan tillbringade hos min lillebror och flickvän.
Vi blev bjudna på kaffe och en jätte smarrig kaka som lillbrossan hade fixat
ihop , så det receptet ska jag verkligen ta av honom :)

Likaså laxen dom hade till maten idag , mmm så alla recept ska jag ha .
Jaa nu är det Big B på Tvn så det ska jag glo in nu , sen är det sängen
för hela familjen skulle jag tro , lillan är fortfarande vaken.
Så blir det när hon sover 3,5 nästan 4 timmar på dagen , jaja inte mycket att göra åt.

Imorgon är jag ledig fråb skolan , weii. Imorgon blir det sovmorgon.

Ha en trevlig kväll alla.

Natti Natti :)


                                                                         SEE YAA !!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaså? vad konstigt. Ser ju lite ut som spindelbett men eftersom du fått det så många gånger så är det ju ganska osannolikt. :S



Jo det är bara bra med oss. :) Hur är det med er då? Såg du va ledig idag, va skönt :) Imon med eller? pussar

2011-04-07 @ 09:10:05
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0