Lillan däckad

Och jag har nu slängt mig under en filt med en kopp varm kaffe i handen
plus att jag skriver detta inlägg.

Det blev verkligen höst denna dagen , fy tusan va det regnar ute :/
Vi vill ju ha VÅR nu och lite värme så man kan hitta lite ny energi.
Blir så himla trött och dyster av sånt här väder.

Men men , får hoppas på en bättre dag imorgon. Att denna underbara gula
skapelsen kan titta fram hela , hela dagen.
Nehe , slänga på sig en varm tröja och sätta sig på altanen och ta sig ett bloss.
Och sen måste jag verkligen lägga in alla fotorna från systemgameran.
Så ni kan se lite nya bilder på lillfisan, hon växer och utvecklas som bara den nu.



                                           SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0