lillan är däckad

Hon somnade verkligen på 2 röda , HON va trött med andra ord.
Hon fick något ryck innan när mormor , morfar , morbror och sandra
va på besök ja herre jisses denna unge , hon sprang med hennes bil fram
och tillbaka fram och tillbaka. Jaa att hon inte ramla är ju ett under :)

Men nu sussar hon så gott så efter lite välling och mys i famnen.
Så nu ska jag slänga på Kanal 11 för lite Big B och se vilken som åker ut.
Hmm jag vet faktiskt inte vilken jag vill ska fara hem , men luta nog mot Rodney
hoppas jag i alla fall :).

Vilken vill ni ska fara hem ?




Min nya header , blev ganska nöjd med denna faktiskt. Så den får vara med ett tag nu.
Tills jag börjar fixa och trixa igen.
Men ha alla en trvlig söndagskväll alla sötnötar , de ska jag ha :)



                                                                           SEE YAA !!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kolla nu NOGA, visst påminner Peter skitmycket om Dennis? :D

2011-04-03 @ 22:02:20
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

Headern blev jättebra tycker jag!

2011-04-04 @ 09:53:23
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0