Kalas kalas kalas

Har vi nu haft för lillan i helgen för i söndags va det ingen vamlig dag.
FÖR DET VA LILLANS 1 ÅRS DAG , HURRA HURRA HURRA !

Min lilla skit unge har nu fyllt 1 år , shit vad har denna tiden tagit vägen.
Känns som vi låg på BB igår för tusan.
Men nu när lillan är 1 år så kan hon göra dethär.

- Springa
- Gå i skor
- Säga katt
- Suga ur sugrör
- Göra rörelser till sånger ( imse vimse spindel , en kulen natt natt natt )
- Göra tusen hyss

Jaa , sen kan hon göra fler saker men kommer inte på det nu :)
Så vi bakade ihop en egen tårta till henne som hon satt och käkade på .
Har tyvärr inte bilderna med mig , men ska ladda upp dom som fort jag har tid.

Hon fick massa fina paket , som hon blev super glad av och det är roligt och se.
Så jag tror hon fick en helt underbar dag , till och med SOLEN tittade fram starkt så
vi satt faktiskt ute och fikade och hade mysigt i vår solen.



Här är min fina prinsessa som är verkligen mitt allt , hon förgyller verkligen min dag.


                                                                     SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0