jobbat

Kvällen idag , shit vad jag trivs. Älskar detta jobbet verkligen
och de jag jobbar med är hur snälla som helst mot mig.
Skönt att det funkar så bra som det gör YES !

Nästa vecka ska jag åka och prata om sommarjobb där med , hoppashoppas.
Jaha nu sitter jag här framför tvn och tittar på Big B.
Och längtar till min telefon ringer imorgon klockan halv 7.
Då blir det kaffe , cigg och packa det sista för sen drar jag och lillan
till ULLARED / GEGÅS och shoppa jäklar.

Min mamma , pappa , lillebror och hans flicka ska med me.
Så denna helgen kommer bli underbar tror jag.
Älsklingen min får vara hemma och ta hand hon vovvarna och hemmet.
GEGÅS är nog inget för honom :)
Det är väl igentligen inte för någon MAN :D.

Men jag och lillan ska iallafall ha en mysig girl helg :)
Nehe , titta klart nu på Big B sen är det pladask i sängen och mysa med en film.

Ha en trevlig kväll sötnötar.








                                       - HERE WE COME




                                                                       SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0