Jobb + skola

Ibland är det faktiskt inte en rolig kombenation alls vill jag lova er.
Som ni kanske förstår så har jag fått timanställning och sommarjobb på
samma ställe , så nu går jag intro.

Och ha skola 9-15,15 sen jobb 15,30 till 21,15 , phu det tar på krafterna
vill jag lova igår va jag mer död än levande när jag kom hem.
Och så träffar jag inte min familj på hela hela dagen och det tar hårt , usch ja.

Men om allt går som de ska så ska jag bara jobbar kvällar och helger och det
blir nog bäst , då får jag ju tid med lillan hela dagarna.
Så vi kan unna oss extra tid tillsammans.

Så idag ska jag gå intro igen andra kvällen irad så det ska bli super duper spännande.
Så hoppas allt går vägen idag med och jag inte missar något .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0