godmorgon

Idag va inte en lika fin dag som igår , men ser att solen den börja
titta fram lite nu när jag kika ut , underbart.
Hoppas på lika fint väder nu , sista dagen jag är ledig , sen blir det jobb.

Lillan hon däckade för en stunds sen så hon nanar så gott nu.
så nu sitter jag här och häckar , vet inte riktigt vad jag ska göra.
Men kommer väl på snart kanske.
Kolla runt lite på ny telefon iallafall , vill ha en NY och en som är mycket bättre
än den jag har , för det är ju as dålig.

Ändå lovade telenor mig att denna va en bra telefon och en bra kamera ,
med ikke så nikke , kan ju inte ta en bildfan med telefonen.
Om jag ska ta ett kort på lillan och hon bara rör sig lite , lite så
blir hela bilden suddig och så vill jag verkligen inte ha det.
För mobilen kan man få upp snabbt om man vill fånga något speciellt på bild.

Så funderar om jag ska åka till en telenorbutik och försöka byta mig till en
mycket bättre , återstår och se om man lyckas med det eller inte :)

Nehe , nu ska vovvarna ut och kissa lite och vi ska kasta lite boll.
Ha en underbar dag .




                                                                            SEE YAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0