god mat och vinst

Vi familjen har varit och ätit ute idag såhär en söndag hur mysigt som helst.
Och det va god mat och mycket trevligt . Innan vi fick ut maten så spelade jag
och sambon las vegas maskiner , jag stoppade i 27 kr och vann 300 kr , weii
snacka om vinst ller hur ? sambon stoppade med i något sånt och vann 330 kr
så ja vi gick med vinst kan man säga.

Så till kvällsmat nu blir det räckmackor till bingot och sen lite gottegott.
Mamma / Mormor / Svärmor skulle med titta in en runda innan jobbet.
Så hon skulle mysa med lillfisan lite :).

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och mysa med min fis.
Bloggen blev inte som jag tänkt mig , så får fixa det när jag inte har lillan
som klättra på mig varje gång jag sätter mig vid datorn.
Inte lätt vill jag lovar er alla.


Ha så mysigt såläng :)


                                                                SEE YAA !!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker bloggen blev jättebra!

Men har inte swedenrockresturangen stängt för renovering nu? de stod de på hemsidan.. :S



Pussar

2011-04-03 @ 17:51:26
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0