fick ett bra besked idag

Jajjemensan fick jag det , så nu har jag iallafall jobb i sommar
men bara 4 veckor men det är ju alltid något.
Så är himla glad för detta , sen är jag ju timvikarier där så hoppar in
lite då och då , de e super. Hoppas det blir mycket.

Sen blev det en ika med Frida med , så nu har vi ändrat hela arbetet
för det va visst lite surt de andra vi skulle göra. Menmen.
Sen gjorde jag en tripp till Arbetsförmedlingen med medans jag va där inne.
Så nu har jag lite klarhet vad som händer efter jag slutat skolan nu i juni.

Sen jäklar så gjorde vi en tripp till vårt hus och kolla läget lite , mätte och kollade
hur mycket färg och tapet som behövdes.
ÅÅÅÅ jag längtar tills vi ska sätta igång, känns lixom som en ny start på livet :)
Nee men de ska verkligen bli super roligt.
Jaa lillan hon sten däckade för en stund sen efter ett bad , sååå trött va hon.
Såå hon sover så gott så.

Nu inväntar jag Big B , sen slänger jag mig i sängen för lite skola imorgon + fiske.
Ha en trevlig kväll allesammens.




- kolla in hennes blåa ögon, de syns verkligen på denna bild.

                                                          




                                                                          SEE YAA !!

Kommentarer
Postat av: Moster Lina

Men ser jag inte att hon faktiskt är väldigt lik sin lilla mamma när hon va liten :-)))!!!

Stor Kram på er från Moster och syster yster

2011-04-29 @ 12:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0